۲۲۲

یه دوست پسر هم نداریم آکات بزنیم به خودمون بگه وای عزیزم بوی شَنِل میدی

۲۲۱

یه دوست پسر هم نداریم مخ داشته باشه مخشو بزنیم

۲۲۰

یه دوست پسر هم نداریم رو پل هوایی بیـــــــــــــــــــــــب

۲۱۹

یه دوست پسر هم نداریم ماشینشو یه روز قرض بگیریم تا مجبور شه نصف پول ماشین رو اون روز فقط پول تلفن بده ! سالمید؟

۲۱۸

یه دوست پسر هم نداریم هر روز بهش بگیم ای کاش رشد عقلتم مثل رشد سیبیلت بود

۲۱۷

یه دوست پسر هم نداریم شارژ ایرانسل بده بهمون بگه خطت رو شارژ کن زود به خودم زنگ بزن

۲۱۶

+ یه دوست پسر هم نداریم 

- گریه ی حضار

۲۱۵

یه دوست پسر هم نداریم همیشه حرفمون رو گوش کنه نه فقط موقعی که بهش می گیم دیگه به من زنگ نزن

۲۱۴

یه دوست پسر هم نداریم بگه چه خبر عزیزم بگیم داری بابا می شی


۲۱۳

یه دوست پسر هم نداریم بسته به صلاح خودش ما رو مقصر بدونه یا کسی که تیکه انداخته. طرف غول بیابونی باشه من باید جمع کنم خودمو فنچ باشه کتک می خوره!

۲۱۲

یه دوست پسر هم نداریم بیاد وبلاگمونو هک کنه ازمون تقاضای ازدواج کنه در حضور همه

۲۱۱

یه دوست پسر هم نداریم بگه دلم گرفته بگیم بیا با چاه باز کن برات بازش کنم عزیزم

۲۱۰

یه دوست پسر هم نداریم بهش بگیم بیا خواستگاری بعد بهش جواب رد بدیم بخندیم

۲۰۹

یه دوست پسر هم نداریم بشینیم عکس های بچگیشو ببینیم و به درگاه خدا دعا کنیم لااقل بچه ش این شکلی نشه

۲۰۸

یه دوست پسر هم نداریم کوچه علی چپ رو نشناسه

۲۰۷

یه دوست پسر هم نداریم بهش بفهمونیم خاطراتش رو واسه خودش نگه داره هی نگه من اینجا خاطره داشتم من با این آهنگ شبهایی داشتم. ما خانم ها حسودیم بفهمید!

۲۰۶

یه دوست پسر هم نداریم باباش سیبیل داشته باشه بگیم دوچرخه سیبیل بابات می چرخه

۲۰۵

یه دوست پسر هم نداریم خودش به اینترنت اعتیاد داشته باشه اینقدر ما رو تحقیر نکنه هی بهمون نگه معتاد

۲۰۴

یه دوست پسر هم نداریم روزی ۲۴ بار بره باشگاه هر وقت هرچی بهش بگیم بگه الان که می خوام برم باشگاه باشه واسه بعد

۲۰۳

یه دوست پسر هم نداریم بشینه لایک های پست هامونو بشمره خبر بده بهمون

۲۰۲

یه دوست پسر هم نداریم برامون آهنگ بسازه بعد بخونه [میم]قلب من برای تو میزنه[میم] قهر نکن که قلب من میشکنه[میم] نام تو درد و بلای منه [میم] بی تو دل بلای جون منه. یه چیزی تو این مایه ها

۲۰۱

یه دوست پسر هم نداریم وقتی با یه دختر حرف میزنه هی وشگونش بگیریم که یعنی بسه جمع کن خودتو

۲۰۰

یه دوست پسر هم نداریم یه هفته قبل تولدمون غیب بشه گوشیش خاموش بشه یه هفته بعد از تولد دوباره ظهور کنه بگه عزیزم تصادف کرده بودم

۱۹۹

یه دوست پسر هم نداریم شبا خواب ببینیم با اسب سفید اومده دنبالمون

۱۹۸

یه دوست پسر هم نداریم تهدیدمون کنه یا من یا اینترنت

۱۹۷

یه دوست پسر هم نداریم  زنگ بزنیم تا گوشی رو برداشت بگیم کجایی صدای دختر میاد هــــــــــا؟

۱۹۶

یه دوست پسر هم نداریم دلش نخواد بره جایی بعد زنگ بزنه بپرسه به نظرت برم ما هم بگیم نه بگه باشه فقــــــــــطه فقط به خاطر تو نمیرم

۱۹۵

یه دوست پسر هم نداریم هی واسش از جذابیت آقایون کچل بگیم که آخر سر بره دونه دونه موهاشو بکنه جذاب شه

۱۹۴

یه دوست پسر هم نداریم بهش بگیم برو به کارت برس مزاحمت نشم نگه ها کجا می خوای بری که منو می پیچونی.هیچی هم نگیم نگه ای بابا می زاری برم به کارم برسم یا نه؟!!!

۱۹۳

یه دوست پسر هم نداریم دستمونو بکشیم رو صورتش بگیم چه طوری جوجه تیغی

۱۹۲

یه دوست پسر هم نداریم ساعت ۱۲ ظهر با جنگ و دعوا و تهدید از خواب بیدارمون کنه

۱۹۱

یه دوست پسر هم نداریم خوش سلیقه باشه ما رو انتخاب کنه

۱۹۰

یه دوست پسر هم نداریم بهش بگیم عزیزم وقتی زنگ میزنی تا سه روز منتظر نباش میس کالتو ببینم زنگ بزنم یه بار دیگه هم زنگ بزن بلکه مردم آخه!

۱۸۹

یه دوست پسر هم نداریم بگیم بیا گوشی HTC ت رو با 1100 من عوض کن عزیزم

۱۸۸

یه دوست پسر هم نداریم عینکی باشه براش بخونیم عینکی با نمکی

۱۸۷

یه دوست پسر هم نداریم هی بهمون بگه آدم وقتی عصبانی میشه هرچی به دهنش اومد نمیگه عزیزم

۱۸۶

حذف شد

۱۸۵

یه دوست پسر هم نداریم یکی چپ نیگامون کنه اونم قفل فرمون رو برداره پیاده شه

۱۸۴

یه دوست پسر هم نداریم هی بهش بگیم من ۶ تا خواستگار دکتر دارم زود باش تکلیف منو روشن کن

۱۸۳

یه دوست پسر هم نداریم تند تند واسه ماشینش عروسک بگیریم اونم هی بگه آخه عزیزم اینجا اتاق بچه نیست که ماشینه

۱۸۲

یه دوست پسر هم نداریم که دیگه هی نگیم من به عشق اعتقادی ندارم

۱۸۱

یه دوست پسر هم نداریم محسن نامجو دوست داشته باشه

۱۸۰

یه دوست پسر هم نداریم با سوت برامون آهنگ بزنه آهنگ Love Story

۱۷۹

یه دوست پسر هم نداریم هی انگشتمونو بزنیم به پهلوش دو متر بپره بخندیم بهش

۱۷۸

یه دوست پسر هم نداریم با شماره دوستش امتحانمون کنه ما هم سربلند از امتحان بیایم بیرون

۱۷۷

یه دوست پسر هم نداریم رو پیغام گیر برامون پیغام بزاره

۱۷۶

یه دوست پسر هم نداریم حکم بلد باشه از چشمهامون بفهمه چه کارتی بیاره وسط

۱۷۵

یه دوست پسر هم نداریم بلد باشه کباب بزنه به سیخ آبرومونو نبره

۱۷۴

یه دوست پسر هم نداریم وقتی صداش می کنیم نگه هان بگه بله

۱۷۳

یه دوست پسر هم نداریم به شلوار فاق کوتاهش گیر بدیم هی بگیم شلوارتو بکش بالا پشتت اومده بیرون