۲۷۳

یه دوست پسر هم نداریم بدونه اس ام اس رو فقط نمی خونن بلکه جواب هم میدن
نظرات 12 + ارسال نظر
شقایق 1389/08/13 ساعت 09:05 ب.ظ

عجب نوشته هات با حال و خنده دار بود کلی از دپ بودن درومدم

مهدی 1389/08/13 ساعت 09:35 ب.ظ http://relax4light.blogfa.com/

بلهههه بلهههه

amir 1389/08/13 ساعت 10:07 ب.ظ

باز هم ؟

اوهوم.ایشالا دستت میاد

شعله 1389/08/13 ساعت 10:22 ب.ظ http://azarakhshtarsoo.blogfa.com

فکر کنم اگه درباره ی اینجا -یعنی این وبلاگ- خوب اطلاع رسانی کنیم می تونیم امیدوار باشیم که دوست پسری داشته باشیم که اینا رو بلد باشه.
وگر نه همش باید افسوس بخوریما
یه یشنهاد: مطالبت رو به عنوان رازهای درباره خواسته های زنها!!
چاپ کن. بیشتر از باربارا می فروشه ها
:)
موفق باشی

به نظرت روشون تاثیر میزاره؟
نمیزاره والا زودتر از من یکی دیگه این کارو میکرد

یاسین 1389/08/13 ساعت 10:40 ب.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

یه دوست دختر نداریم که تو کفش بمونه که یه دونه اس ام اس از ما توی اینباکسش داشته باشه!!!!

amir 1389/08/13 ساعت 11:04 ب.ظ

میترسم از دست بره
خب بردار قوانین کامنت گذاری بنویس خلاص
حیف که وبلاگت رو حیلی دوست دارم و الا....
فعلا که تو سواره ای و ما پیاده
کم کم داری من رو به فکر ت ر و ر میندازی
باید یه پولی بدم بن لادن بیات سراغت
ولی فراموش کن که من از رو برم
انقلاب نکردیم که با این تهدیدات میدون رو خالی کنیم
موفق باشی

احسان 1389/08/14 ساعت 01:29 ق.ظ http://taftnameh.blogspot.com

یه دوست پسرم پیدا می کنی که اینا رو بلده و بعد می فهمی چه اشتباهی کردی...ولی کار از کار گذشته دیگهُ آره بابا جون

ali 1389/08/14 ساعت 08:47 ق.ظ

بابا تو کی‌ آاس م آاس دادی؟

یه دوست پسر 1389/08/17 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام خواهشلا این وبلاگه عالی هستش ولی دیگه دارم شور میشه آخه بین این همه پسر تو دنیا یه دوست پسری که دوست داری عاشق خودت باشه و اینطوری باشه پیدا نشده پس اگه نشده که ترشیده هستی
آخه یه چیزی میگم شر میشه آخه من نمیدونم چرا این دختر خانوم ها فقط فکر شوهر هستن یه روز رفتم تو خیابون سوار تاکسی بشم برم هنرستان یه خانومی رو دیدم جوان اما خواهشن همه اینطوری نیستن به شما بر نخوره دیدم که چتری های مویش رو انداخته جلو و چنان آرایشه کرده که عروس در عروسی نمیکنه آخه همش این نیستش که جدیدن همه یکم چشاشون حجاب نداره که مانتو کوتاه آرایش مو صورت فشن بی حجاب روسری مانتو چی بنداز این مو خوشگل رو جلو یه اتو مو بزن تا راحت تو عام دیده بشی همه اینطوری هستن آخخه حالا میخوام از شما که یه دوست پسر میخواین به پرسم چند ساله هستید؟ بنده ۱۷ ساله هستم و شما هم از دختران فشن هستید اگه هستید من خیلی از شما خوشم می یاد میل بفرستید برای چت و دوستی

wizard 1389/08/26 ساعت 09:25 ب.ظ

تو اس ام اس بده
جواب هم میدیم

ماری 1389/08/26 ساعت 10:14 ب.ظ

آی گفتی....
حرف دلم بود.

فریبا 1389/09/17 ساعت 03:07 ب.ظ http://faryadekhamush.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد